فال روزانه 28 مرداد 98
نوشته شده توسط : ادمین

فال روزانه 28 مرداد 98

فال روزانه 28 مرداد , فال فردا بیست و هشت مرداد , طالع بینی 28 مرداد ماه

فال روزانه 28 مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 28 مرداد 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه 28 مرداد

فال متولدین فروردین ماه

امروز مشاجره ای به وجود می آید و احساس می کنید در شرایط ناعادلانه و بی رحمانه ای قرار گرفته اید و به خودتان می گویید دیگر فداکاری نخواهید کرد. بهتر است خشم و عصبانیتتان را کنترل کنید و حرفی نزنید که از گفتنش پشیمان شوید. اگر به کسی کمک کرده اید هیچ وقت منتش را نگذارید و از کسی انتظار خوبی نداشته باشید. بهتر است از مدار انرژی های منفی خارج شده و کارهایتان را سر و سامان دهید. اگر بخواهید می توانید خیلی سریع همه کارهایتان را انجام بدهید و زمانی هم برای تفریح و استراحت معین کنید. کمی از تعهدات و وظایفی که تمام وقت شما را به خودشان مشغول کرده اند فاصله گرفته و برای مدتی احساس آرامش و آزادی را تجربه کنید. این تعهدات به شکل کامل ذهن شما را به خودشان مشغول کرده اند و نمی گذارند شما ذره ای به زندگی و تفریحاتتان فکر کنید. کار کردن بسیار خوب است اما زمانی که نتوانید از این پول لذت ببرید و با آن زندگی کنید چه فایده ای برای شما خواهد داشت به جز درگیر کردن فکر و ذهنتان. به شکل ناگهانی وظایفتان را رها نکنید زیرا برای شما زیان آور خواهد بود. باید آرام آرام و به مرور از وظایفتان بکاهید و به آرامشی که می خواهید برسید. اجازه ندهید مشکلاتتان در روابط عاطفی و خانوادگی ، انرژی و قدرت شما را برای انجام اهدافتان تضعیف و کم کند.

فال متولدین اردیبهشت ماه

اگر به کسی اعتماد کرده اید و برایتان مشکلی درست شده ، از سرزنش کردن او دست برداشته و او را مقصر اصلی این مشکل ننامید. مقصر اصلی خود شما هستید که به فردی نالایق اعتماد کرده اید. وقتی می خواهید به کسی اعتماد کنید باید همه جوانب را بسنجید ، سپس تصمیم بگیرید. وقتی مشکلی به وجود می آید تنها باید به فکر حل آن مشکل باشید نه اینکه با بد و بیراه گفتن و سرزنش ، شرایط را بدتر کنید. سعی کنید از مرور گذشته و اشتباهاتتان دست بردارید ، تا زمانی که شکست هایتان در گذشته را مرور کنید ، موفقیتی در زمان آینده برایتان حاصل نمی شود. اگر مسئولیتی را به عهده گرفته اید، به بهترین شکل ممکن انجامش دهید و وظایفتان را پشت گوش نیاندازید. اگر قرار است مسئولیتی را به عهده بگیرید ، از قبل خوب به آن فکر کنید. اگر در دوراهی قرار گرفته اید انتخابتان عاقلانه باشد اما اگر حریف قلبتان نمی شوید و نمی توانید عاقلانه تصمیم بگیرید ، سکوت کنید و مدتی به نتیجه و پیامدهای تصمیمتان فکر کنید. شاید امروز نتوانید کارهای روزمره تان را به خوبی انجام بدهید. لایه های دیگر عشق را ببینید و اگر با فردی وارد رابطه شده اید ، به او عشق بورزید. کمی از این لایه سرسخت و بی احساستان خارج شده و عشقتان را بروز دهید.

فال متولدین خرداد ماه

امروز جایگاه و نقش خودتان را تثبیت کنید و ارزش واقعی خودتان را نشان دهید. اگر افرادی در اطراف شما هستند که دوست دارند با شما در ارتباط نباشند و تنها شما را تحمل می کنند ، وقت آن رسیده که در روابطتان تجدید نظر کنید. با کسانی باشید که به شما علاقه مند هستند و ارزش حقیقی شما را می دانند. دوستانی پیدا کنید که علایقتان مشترک باشد و از کنار هم بودن لذت ببرید. به خاطر رفتار اطرافیانتان دچار کمبود اعتماد به نفس شده اید. باید اعتماد به نفس تان را تقویت کنید و به توانایی هایی که در وجودتان است ایمان بیاورید. اگر مانعی پیش آمد به معنای پایان یافتن راه نیست ، موانع را کنار زده و به اهدافتان فکر کنید. خلاقیت هایی که دارید را به نمایش بگذارید و خودتان را به دیگران اثبات کنید. ممکن است خیلی از رویاها و آرزوهایی که در سر دارید ، برایتان رنگ باخته و از بین بروند. انرژی خود را ذخیره و پس انداز کنید زیرا به زودی به این انرژی نیاز پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید موفق شوید هر نظر و انتقادی را با آغوش باز پذیرا باشید زیرا همین نظرات شما را به بالاترین جایگاهی که می خواهید خواهند رساند.

فال متولدین تیر ماه

امروز احساس کسی را دارید که می تواند کل دنیا را تغییر دهد ، پس این لحظه را غنیمت بشمارید. عادات و اخلاقیات بدتان را کنار بگذارید و به فکر تغییر خودتان باشید. هر انسانی درون خود نیرویی دارد که می تواند همه چیز را متحول کند و تغییرات بزرگی در زندگی اش بیافریند. اگر حرفی در دلتان است و می خواهید بر زبان بیاورید ، زمانش فرا رسیده است. از غرور کناره گیری کرده و لحظه ای گرفتارش نشوید. اگر می خواهید بین دوستانتان محبوب باشید ، کمی از جایگاه خیالی خودتان پایین بیایید و صمیمانه تر برخورد کنید. اعتماد به نفس داشتن خوب است ، اما اعتماد به نفس بیش از اندازه باعث مشکلات جدی در زندگی شما می شود. مهربان هستید و قسمت بزرگی از وقتتان را به همدردی کردن با اطرافیانتان و گوش دادن به دردودل های آن ها اختصاص می دهید. بهتر است زمان کمتری برای این کار بگذارید و کمتر به خودتان انرژی منفی بدهید. شما نباید مشکلات و غصه های دیگران را وارد زندگیتان کنید. باید به دنبال مسائل و کارهایی باشید که شما را آرام تر و با ثبات تر کند. در کارهایتان صبر پیشه کنید و با برنامه ریزی پیش بروید.

فال متولدین مرداد ماه

امروز بیشتر مطالعه نمایید و سعی کنید هر روز قسمتی از یک کتاب را بخوانید. یکی از موثرترین و بهترین راه هایی که می توانید با آن استرس تان را کاهش دهید ، کتاب خواندن است. همینطور می توانید با گوش دادن به موسیقی های ملایم ، خوردن یک فنجان چای یا قهوه و پیاده روی صبحگاهی در طبیعت ، روحیه تان را بهبود بخشیده و آرامشتان را حفظ نمایید. احساساتی عمیق و جوشنده در وجودتان حس می کنید اما هیچ کس از اطرافیان شما متوجه حال و هوای درونی شما نمی شود. از بی توجهی اطرافیان تان ناراحت و عصبی هستید و فکر می کنید برای کسی مهم نیستید ، اما اطراف شما کسانی هستند که شما را بسیار دوست دارند اما به شما نشان نمی دهند. باید بقیه اعضای خانواده تان را درک کنید و متوجه مشکلات و درگیری های آنها شوید. احساس سرخوردگی می کنید و حس کسی را دارید که در تمام طول زندگی سرکوب شده است. نباید بگذارید افکارتان سربسته و پوسیده بماند. اگر می خواهید با کسی حرف بزنید ، یک شنونده فهیم انتخاب کنید تا از گفته هایتان پشیمان نشوید. شما توانایی مدیریتی ذاتی دارید و می توانید به خوبی دیگران را مدیریت نمایید. بهتر است از این مدیریت در زندگیتان بهره ببرید.

فال متولدین شهریور ماه

امروز مرموز به نظر می رسید. نمی خواهید چیزی از خودتان بروز بدهید و دیگران را متوجه خودتان کنید. اما مرموز شدنتان موجب توجه اطرافیانتان به شما می شود. اگر قصد دارید چیزی را مخفی کنید نباید از قالب روزانه خودتان بیرون بیایید. اگر پرحرف هستید ، کم حرف نشوید یا اگر کم حرف هستید ناگهان پرحرف نشوید زیرا این تغییر ناگهانی در رفتار شما موجب توجه اطرافیان خواهد شد. در مورد چیزهایی که دوست دارید و از آن ها متنفر هستید به دیگران اطلاعات بدهید و خودتان را تا این حد از جمع ها دور نکنید. حس می کنید همه با شما دشمنی دارند و قصد دارند شما را ناراحت کنند در صورتی که وقتی فردی از نظرات و عقاید شما چیزی نمی داند چگونه می تواند شما را ناراحت کند. اگر خواسته ای دارید باید بیان کنید زیرا کسی از چشمانتان نمی فهمد که چه می خواهید. از حسادت و رقابت کردن با دیگران دست برداشته و با خودتان رقابت کنید. شما توانایی هایی متفاوت با دیگران دارید و نباید خودتان را با دیگران مقایسه کنید. بهترین مقایسه و رقابت ممکن ، این است که خودتان را با گذشته تان مقایسه کنید. با این کار سعی می کنید کاستی هایتان را رفع کنید.

فال متولدین مهر ماه

انرژی درونیتان فوق العاده خوب است اما از این انرژی استفاده چندانی در زندگی نمی کنید. در روابط عاطفی تان خیلی سریع وابسته می شوید و زمانی که به مشکل بر می خورید احساس شکنندگی و شکست می کنید. وابستگی می تواند آسیب های روانی بسیاری مانند افسردگی به شما بزند. نباید عزت نفس و اعتماد به نفس پایینتان را پشت عشق پنهان کنید و فکر کنید تنها عشق کافی است تا یک زندگی ایده آل ایجاد شود. اگر به فردی وابسته شوید ، ترس رها شدن توسط این فرد بر روی زندگیتان سایه خواهد انداخت و سعی می کنید این فرد را بیشتر تحت کنترل خودتان دربیاورید. با این کار هم زودتر از دستش خواهید داد. شما در زندگی با این فرد خوشبخت نخواهید بود و همیشه در ترس و عدم امنیت خواهید بود. به جز روابطتان با جنس مخالف ، شما با دوستانتان هم همینگونه رفتار می کنید. آنقدر به دوست هایتان وابسته می شوید که زمان جدا شدن از آن ها ، دچار خلاء و سرخوردگی می شوید. برای احساسات و روابطتان حدی قرار دهید تا دچار مشکل نشوید. اگر اتفاقی افتاده است که از کنترل شما خارج است ، آن را بپذیرید زیرا چاره ای جز این ندارید.

فال متولدین آبان ماه

اگر می خواهید رویاها و آرزوهایتان را دنبال کنید مهم ترین مسئله امروز ، رشد و توسعه فردی است. اگر می خواهید به زندگی خسته کننده قبلتان ادامه ندهید باید تصمیمات جدیدی برای زندگیتان بگیرید. فرآیند توسعه فردی فرآیندی است که تا پایان زندگی و مادام العمر ادامه دارد. در توسعه فردی باید به شکل پیوسته قابلیت ها و توانایی هایتان را بهبود بخشیده و ارتقا دهید. برای رشد و توسعه فردی باید هر روز کتاب بخوانید ، زبان های جدید یاد بگیرید ، سرگرمی های جدید پیدا کنید، به اتاقتان روح ببخشید و الهام بخش باشید ، برای این کار از رنگ های روشن در اتاق استفاده کنید ، بر ترس هایی که مدت هاست در وجودتان قرار دارد غلبه کنید و سحرخیزی را فراموش نکنید. باید دست از راحت طلبی برداشته و تلاش کنید تا رشد واقعی حاصل شود. همه ی انسان ها روزهای دشوار و سختی را در زندگیشان تجربه کرده اند اما امروز از آن روزهای سخت تنها یادش باقی ست. پس برای آرامش آینده تان تلاش کنید ،اگر به خودتان سختی ندهید هیچ چیزی به دست نخواهید آورد و آینده تان نامعلوم خواهد بود. اگر زندگی جدیدی می خواهید ، پس باید کارهای جدیدی انجام دهید. حس ششمی خوبی دارید و می توانید از این حس به خوبی استفاده کنید.

فال متولدین آذر ماه

امروز انعطاف پذیرتر باشید و خیلی سرسختانه رفتار نکنید. اگر می خواهید به خاطر مسئله و رفتار کسی واکنش نشان دهید ، کمی صبر کنید و به نتیجه واکنش فکر کنید. علت بهانه گرفتن های بیهوده و خشم و عصبانیت ناگهانی تان ، نداشتن انعطاف است. زمانی که ما نتوانیم خودمون را با شرایط مختلف انعطاف دهیم با کوچکترین تغییری به شدت عصبانی می شویم و واکنش های بسیار بدی نشان می دهیم. باید با شرایط و اتفاقات جدید زندگی تان سازگاری و سازش برقرار کنید تا این مشکل برطرف شود. با نداشتن انعطاف هم خودتان را آزار می دهید هم اطرافیانتان را. روابط اجتماعی تان خوب است و خیلی سریع با دیگران دوست می شوید ، می توانید از این روابط اجتماعی برای پیشبرد کار و اهدافتان استفاده نمایید. فراموش نکنید اگر قرار باشد با یکدیگر لحظات و دقایق شادی را سپری کنیم باید بتوانیم همدیگر را درک کنیم و از موضع طلبکار بودن خارج شویم. زمانی که ما همدل و همراه باشیم و همگی به هم عشق بورزیم ، دنیا بهشت می شود. از مکالماتی که جزئیات فراوانی دارند خوشتان نمی آید و خیلی سریع حرف دیگران را قطع می کنید. از داشتن مشغله های ذهنی خسته شده اید و در پس راهی برای خلاصی می گردید.

فال متولدین دی ماه

امروز با فردی روبرو خواهید شد که مانند شما بلندپرواز است و ایده هایی بزرگ در سر می پروراند. از گفتگو با این افراد لذت می برید زیرا حس می کنید فردی را پیدا کرده اید که طرز تفکرش مانند شماست و خیلی خوب درکتان می کند. اگر می خواهید حرف دلتان را به کسی بزنید انقدر از این شاخه به آن شاخه نپرید و خیلی زود بروید سر اصل مطلب. شاید امروز همه چیز مطابق میل و سلیقه شما پیش نرود و کمی از برنامه روزانه تان خارج شوید. از برآورده نشدن انتظارات و وعده هایی که به دیگران داده اید ناراحت نباشید و سعی کنید از این به بعد به کسی بیهوده وعده ندهید تا دچار عذاب وجدان هم نشوید. به آدم هایی که در اطرافتان هستند حق بدهید هر طور که دوست دارند راجب شما فکر کنند اما خودتان را مجبور نکنید که مطابق فکر و میل مردم زندگی کنید. حرف ها و نگاه ها و نظرات مردم نمی توانند شما را تغییر دهند مگر اینکه خودتان این ظلم را به خودتان کنید. فراموش نکنید که این زندگی ، زندگی شماست و تنها کسی که باید از این زندگی راضی باشد خود شما هستید.

فال متولدین بهمن ماه

امروز در افکارتان گم شده و در خودتان فرو رفته اید. می خواهید ظاهرتان را حفظ کنید و پیش دیگران خودتان را ضعیف جلوه ندهید. اطرافیانتان فکر میکنند با حقایق زندگی تان کنار آمده اید و مشکلی ندارید اما حقیقت چیز دیگری است. شما هنوز با تغییراتی که در زندگی تان رخ داده کنار نیامده اید و احساس استیصال و ناچاری می کنید. باید بر ترس هایتان غلبه کرده و اجازه ندهید این ترس ها شخصیت و رفتار شما را به گونه ی دیگر شکل دهند. اگر نیاز به کمک دارید کمک بخواهید اگر دلتان فریاد می خواهد به کوه یا دشتی رفته و تا دلتان می خواهد فریاد بزنید ، اگر دلتان گریه می خواهید اشک بریزید اما از این حال مبهم و کمایی که مدت هاست در آن فرو رفته اید خارج شوید. به زندگیتان برگردید و کاری برای بهبود شرایط کنید. با بی خیالی و ناامیدی هیچ چیز به جای قبلش بازنخواهد گشت. افراد زیادی هستند که حاضرند کمک تان کنند تنها باید ازشان مشورت گرفته و کمک بخواهید. مهارت های زیادی دارید و می توانید با تکیه بر این توانایی ها دوباره سر پا بیایستید. توانایی و مدیریت معاملات و مسائل مالی یکی از این توانایی هاست که می توانید به خوبی از آن بهره مند شوید.

فال متولدین اسفند ماه

امروز روابطتان را مدیریت کنید. روابط ما با هر کسی زمانی زیبا و همدلانه خواهد بود که در ابتدا تفاوت ها را بیابیم ، سپس یاد بگیریم که به این تفاوت ها احترام بگذاریم. اگر دوستان شما یا همسر یا یکی از اعضای خانواده رفتار زشتی از خود بروز داد با تحقیر و له کردن شخصیت آن فرد رابطه تان را به تباهی نکشید. یاد بگیرید که با او با لطف و محبت و عشق رفتار کنید و با مهربانی به او بفهمانید که کارش درست نیست. به یاد داشته باشید گاهی تنها یک کلمه می تواند انسانی را به آسمان ببرد و یا از آسمان به پایین پرتاب کند. اگر کسی حالش خوب است با حرف هایتان حال خوبش را نگیرید. با لجبازی کردن و تحقیر طرف مقابل چیزی جز دور شدن از هم نصیب شما نخواهد شد. از تحت تاثیر قرار دادن دیگران لذت می برید و دوست دارید مرکز توجه دیگران قرار بگیرید. اهدافی که دارید بلندپروازانه است اما می توانید این اهداف را تحقق ببخشید اما باید صبور باشید.





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: